Anneler bi süredir ama son 2-3 gündür daha yoğun geceleri güzel uyuyan cocuğum gece uyanıyır bir iki saat oturuyoruz sonrasında uyuynca da çığlık çıplığa ağlayarak uyanıyor. Anlam veremedim ama çok yoruldum 14 ay 10 günlüğüz bu arada. Yaşayan anneler var mı çözümü olan? Bitmiş durumdayım. (Öncesinde de idrar yolu enfeksiyonu ve grip geçirmişti aylardır uykusuzum diyebilirim)