İlk dozu yaptırıp 1 aya yakın süren bir ishalimiz oldu.2 tane çocuk büyüttüm hiçbirinde böyle birşey görmedim çocuk emerken bile kakasını yapıyordu.Mukuslu ve bazen kanlıydı bir sürü tahliller yapıldı hiçbir şey çıkmadı.Sütüm az olduğu için mamadan dediler değiştirdik değişen hiçbirşey olmadı anne sütü alerjisi dediler yediklerime dikkat ettim yine değişen yok.En son başka bir dr.a gittiğimizde ben anlatmaya başlamadan rota aşısının yaptığını ve 2.dozun olmaması gerektiğini
Söyledi bazı çocuklara alerji yapıyormuş.