Ya gerçekten ben yıldım artık 19 aydır her sabah illa 5-6 gibi bi kalkıp edicek uykuya bazen geçiyor bazen geçmiyor ya da gece kalkmaları neden mırıldanmalar yani anlamıyorum bir sıkıntısı olmasa da böyle ama 19 aydır fix böyle ya valla akıl sağlığım gidecek sırf bu yüzden ikinci çocuğu yapmayacağım kaldıramıyorum kaldıramam da sanırım gerçekten ne zaman duzelecdk kesintisiz uyuyacak ben anlamıyorum