Merhaba arkadaşlar. Normal doğum yaptım. Ebe doğum esnasında kuyruk sokumumu kırdı. İlk 1 ay ne oturabildim ne kalkabildim. Her gün ağlıyordum. Doktor tedavisi olmadığını söyledi. Oturma simidi verdi. 3 ay oldu hala aynı acıları çekiyorum. Daha önce böyle bir şeyle karşılaşan var mı?