Gece 1 de yatıp 4 de kalktı ve asla uyumuyor 4 e kadar da zaten sürekli uyandı. Dis çıkarıyor o yüzden diyordum ama unutmadığım sürece aglamiyor disten dolayı olsa sürekli kesintisiz ağlama krizine olmaz mıydı? Artık vücudum dayanmıyor sıtma oluyorum sürekli hastayım zaten