26 günlüğüz ilk başlarda meme ucum çıkmadığı için silikon uçla alıştırmaya çalıştım sonra ucu yara oldu acıya katlanıp emzirmeye çalışırken göğsümde hep süt kalıyordu göğsüm taş gibi oluyordu içi sızlıyordu sağmaya başladım ilk 15 günde fakat şimdi emdikten sonra bile hep göğsüm ağrıyor içi süt kanallarının tıkandığını düşünüyorum tazyikli geliyor sağdığım için olabileceğini söylediler napmalıyım sağ göğsüm şuan bile emdiği halde patlayacak gibi ağrıyor