Kızlar doğum yapalı bir buçuk sene oldu evde test yaptım bi çok kez negatif çıktı doktora gittim kan verdim negatif bi sorun yok bekleyelim dedi iki haftadır randevu yok gebelik yok kesin ama bu vakte kadar olmamasında bi anormallik var sanki başına gelen varmı