Ben böyle bir bebek ilk defa görüyorum doğduğundan beri hiç mi uyumaz bir bebek, bu sabah 7 de uyanmış gün içinde toplam 1 saat uyumuş. Gece 11 de uyutmuşum o da ılık duş aldırmışım karnını tok etmişim, eminim bir sorunu yok. Bu saat oldu hala uyumamış, şaka gibi resmen, annelik bu mudur ya saatlerce uyutmaya çalışmak nedir, ağlamaktan bir hal oldum artık, uykusuzluktan kafayı yiyorum , sıkıntıdan vücudum titriyor boynuma ağrılar giriyor. Kızımda böyle bişi görmedim , bu kadar da olmaz çok çaresizim artık . 10 aylık oldu, şimdiye kadar diş geliyor geldi diş çıktı yine aynı bıktım artık ya , bensiz zaten 2 saniye durmaz hemen çığlık kıyamet bilmeyen üstüne bişi düştüde feryat ediyor sanır. Allah rızası için ben ne yapayım bu nedir bu ne saçmalıktır, beşikte sallanmaz ayakta sallasam en iyi 1 saat derin uykuya geçmiyor . Ne heves kaldı ne iyi düşünme kaldı bu nedir ben ne yaşıyorum