TwinsAndBeren idrar yolu enfeksiyonu Olabilir, benimde 2. Hamileliğimin başında olmuştu, lavaboya gittiğimde ilk başta düşük yapıyorum sandım çünkü kırmızı kan gibi idrar geliyordu, mecburen antibiyotik kullanmak zorunda kaldım, hiç ihmal etme, sabah hemen doktora git, enfeksiyon yükselmesin bebek için tehlikeli olabilir.