Kızlar benim hikayem mucize ben 2 ci evliliğni yapan biriyim 1 buçuk yıldır evliyim ve çocuk istedik korunmadık zaten öncesinde de saçım dökülüyordu
Ve hastaneye gittim 1 yıl geçmeden araştıramayız dediler bende o arada meme muannesi olmaya gittim ele gelen birşey yok usg çektik ve göğsümde kitleler çıktı devlet hemen biyopsi alıcaz dedi bej çok korkup izin vermedim eşim en iyi doktoru araştırdı ve bir genel cerrah bulduk fakülte baş hekimi Prf hemen muayenehaneye gittik ve korkma elime birşey gelmiyor dedi takip dedi ve tam kalkarken hayatımı kurtaran o soruya geldim hocam çocuk istiyoruz ve adet olamıyorum saçım dökülüyor dedim…. Otur bakalım şu testleri yapıp getir dedi ve bir an önce usg kan yapıldı ve bir kaç gün sonra sonuç göstermeye gidince hayatımın şokunu yaşadım maalesef kötü huylu kanser dedi hayatım film şeridi gibi önümden geçti acil ameliyat be aldılar pis şeyi 2 ay sonra da hamile kaldım ölür yaşamaz düşer sağlıklı olmaz dediler çok şükür rabbime şuan kucağımda kızım mucizem teyzeleri biz beraber tekrar doğduk umudumu kestiğim anda gelen mucizem……