Merhaba sevgili anneler bebeğim 53 günlük son iki gündür sürekli dalıyor duvara tavana vs çok bakıyor seslenince tepki vermiyor sosyal gülümsemesi henüz 2 defa oldu ama çok anlamıyorum banamı güldü emin değilim yani çok korkuyorum nesnleleri takip ediyor mesela zeka kartlarına bakıyor o dikkatini çekiyor gazını çıkartabiliyor ancak kakasını yaparken çok zorlanıyor bunu dememin sebebi otizm bağırsaklarla çokm ilgili olduğu için bu şekilde olan varmıydı otizm olabileceğinden endişeliyim fikirlerinizi belirtirmisiniz lütfen