Bebeğim 3 ay 6 günlük ve 2 buçuk gündür kaka yapmadı gaz çıkarıyor ama kaka yapmadı hala hem mama hem de anne sütü alıyor normal şartlarda en fazla 12 saat içinde yapardı ama şuan hala kaka çıkışı yok ve benim moralim bozuldu bir çok egzersiz yaptırdım ama banamısın demedi ve ıkınıyor huzursuz ne yapabilirim ona