Ne etiket koyacağımı bilemedim. Kızlar uygulamanın açıklamasıyla bebeğimin büyüme atağında yaşadıkları birebir aynı. 7 ay 25 günlük bebeğim var 2-3 gündür uykuya beslenmeye aşırı direniyor diş de gelecek sanırım ama hep kontrol ediyorum diş etleri çoktandır kaşınıyor ama asla şişme yok. Meme yerken bi anda ağlıyor mızmızlık yapıyor uyumaya geçicez ya meme yiyerek ya da ayakta sallayarak uyuyor ama 3 gündür ona bile direniyor oturuyor otururken ağlıyor arabaya koyuyorum evde yürüyor yine ağlıyor 4 yaşında büyük oğlum onunla asla ilgilenemiyorum yavrum azıcık yemekle karnını doyuruyor öylece oyuncakları ile oynuyor ya da çizgi film izliyor başka meşgale buluyor. Bebek yüzünden ne diğer oğlumla ne de evle ilgileniyorum adam akıllı. Gün içindeki uykusu toplasanız 3 saat değil ağlamamak için zor tutuyorum kendimi kendi saçlarımı bile taramak haram oldu ne bi bakım ne bişey asla yok. Beni görmediği zaman kıyamet kopuyor evde büyük oğlum kulaklarını kapatıyor artık ağlamasını duymamak için. Ne yapıcam bilemiyorum çok fazla kilom var tam diyete spora başlıyım diyorum adam gibi uykusu yok olduğu yerde mızmızlandığı için 15-20 dklık spor bile yapamıyorum çay bile demlemek zehir oluyor. Kucak istiyor kucağa alıyorum yine ağlıyor. Ne zaman geçecek bu durum. Büyük oğlumda böyle miydi o bile gelmiyor aklıma inanır mısınız adımı unutucam bu gidişle😂