1 yaşında kızım var ve doğduğundan beri bir gün bile bensiz durmadı illaki markete felan girmek için bırakmışlığım var ama kısa sürelerdi.Malesef iznim bitiyor ve çalışmak zorundayım çünkü malesef ki geçinmek için artık iki kişi bile çalışsa yetmiyor ne kadar çalışmak istemesem de mecburum.anneanne ve babanne desteğimiz şuan yok malesef ve bana aşırı düşkün babasında bile durmak istemiyor aynı odadaylen bile yankmdan ayrılmıyor benim tecrübem yok ve bunu nasıl aşacağımı bilmiyorum ayrılık kaygısı zirve yaptı kendimden mi soğutacagım hiçbir şey bilmiyorum…:(