dlc Merhaba sevgili anneler. Bugün eczaneden bestiron damla aldım ve yapı olarak pütürlü rengi de oldukça koyuydu. Birkaç görselde açık kahverengi olarak gördüm. Aldığım ürün mü bozuk yoksa yapısı mı böyle acaba
eylulunannesiii38 dlc benim ikinci kutum ikisi de koyu renkli bazen pütürlü görünüm oluyor ama çalkalayınca geçiyor çalkaladınız mı şişeyi
dlc eylulunannesiii38 evet çalkaladım. Şikayet varda bu şekilde şikayette bulunanlar da olmuş normal mi diyorsunuz
eylulunannesiii38 dlc bence normal ya iki arkadaşımda bestiron kullanıyor onunkiler de aynı hafif pütürlük var şişeye çalkalamadan bakınca