yasolinko canım sen bilirsin ama hiç böyle diğer annelere boy kilo sorma bence. Mesela şimdi yazsam seninki zayıf gelir sana ama benimkinin doğum kilosu fazlaydı. Doğum kiloları boyları aynı değil ki sonuçta. Anne sütüyle mi mamayla mı beslendi, erken mi yürüdü geç mi, hareketsiz bebek mi hareketli bebek mi hepsi farklı farklı. Yani sayıları kıyaslamak annelere kendini yetersiz hissettirir ancak. Senin çocuğun bu kiloda ve bu boyda gayet ideal görünüyor persentilini bilmesem de. He ben daha kilolu olsun istiyorum diyorsan o ayrı ama asla zayıf bir çocuk değil. Millet gelip kilolu çocuklarının kilosunu söylüyor o zaman annelere kendi normal kiloda olan çocuğu zayıf geliyor. Sağlıklı beslensin herşeyden vitaminini alsın kan değerleri de yerindeyse bu boy ve kiloda hiçbir doktor sana sorun var demez için rahat olsun♥️