Merhabalar ankaraya yeni taşındım ve 6 aylık bebeğim var. Bir keresinde kızım ateşlendi Bilkent çocuk acile götürdük ama koşarak çıktık çünkü içerisi pazar alanı gibiydi sağlam giren hasta çıkar ve ilgi alaka 0 dı. Çocuğum ya havale geçiriyor olsaydı ne olacaktı? Bildiğiniz ankarada özel hastanelerde çocuk acili olan bir hastane var mı? Çoğu yer gece 12 ye kadar çalışıyor ve müdahale gerekince devlete gitmelisiniz diyor kızım ateşlendiğinde de malum bir özel hastaneden devlete gönderilmiştim. Gece çalışan müdahalesi olan bir çocuk acilli özel hastane var mı? Yoksa da devlette iyi bir çocuk acil hangi hastanede var teşekkür ederim