Bebeğim 4 ay 27 günlük.2800 ile hastaneden çıkmıştık. 20 gün önce kontrole gittiğimizde kilosu 6750ydi ama kilo alımı 400 gr a düşmüştü çok hareketli olduğu ve geceleri aralıksız uyuduğu için, ayriyeten atak dönemi zamazingosu yüzünden bir süre memeyle kavga etti iştahı kesildi, gel gelelim kontrolümüzden sonraki 20 gündür çok iştahlı, malesef gece sabaha kadar olan uykuları bitti 😂 ve 2 saatte bir kalkıp emmek istiyor, uyanışlarında emen kızım şimdi uykuya dalarken de emiyor, bugün sağlık ocağında 8.100 çıktı daha 1 ay olmadan, bu kilo artışı normal mi, her istediğinde emzirerek hata mı yapıyorum doğru mu,kontrolsüz kilo alsın da istemiyorum. başına gelen var mı? Yardımcı olabilirseniz sevinirim