Balannesi ya bende galiba sadece biz böyleyiz sanıyordum 7. Aya girer girmez huysuzluklar başladı. Her gece uykuda bağırıyor çığlık atıyor kucağıma alıyorum emmese dahi susuyor yatıyorum 10 dakika sonra tekrar, sonra biraz uyuyor gece yarısı tekrar bir daha artık yoruluyorum gözünün içine bakıyorum uyusun diye ama Yok gözler fıldırr fıldırrr. Ne zaman düzelir bu durum bunu bilen varmı bari 🙏🏻