onlyy
Ben de karın ağrısını yaşadım günlerce acaba mı diyerek korkuyla geçti.
Hastaneye gittiğimde İBS( irritable bağırsak sendromu-düzensiz bağırsak sendromu) olduğunu öğrendim. Ondan sonra içim rahatlamış. Belki sizinki de buna benzer bir şeydir.
Röntgen veya tomografi çektirebilirsiniz. Devlet hastanesi de benden ultrason istemişti ve hiçbir şey çıkmamıştı daha sonradan özele gittim röntgen mi istemişti tomografi mi istemişti tam hatırlamıyorum yalan olmasın