Kızlar doğalgaz 1050₺ gelince karşı komşumun önerisiyle kapatıp klimaya geçtim Beko inverter 12 lik evim 1+1 zaten çabuk ısınıyor ama doğalgazla hem istediğimiz sıcaklığı alamıyoruz hem fatura baya tuzlu geliyor komşum sadece klima açıyor evi hamam gibi elektrik 500₺ gelmiş bende klimaya geçtim aranızda klimayla ısınan var mı ? Kaç saat açık tutuyorsunuz kaç da açıyor ve faturanız ne kadar geliyor ?