Odamiz şuan 23 24 derece bebeğim tulumla yatmayı sevmiyor 1.2 tog tulum almıştım çok rahatsız oluyor nedense bunaliyor. Oyuzden giydiremiyorum. Kısa kollu zıbın alt üst normal pijama takımı var ama emzirmek için aldım kucağıma sırt soğuk göğsü hafif soğuk gibi Üşüyormu acaba terleme yok. Napacagim şaşırdım. Kalın giydirince polar tarzı buseferde sıcaktan uyanıyor rshstsiz oluyor terliyor. Sadece pijama takımıyla bu derecede üşüyor mu acaba çorapta giydirdim. Üstünü de örtüyorum.anlam veremiyorum