befnn
Bende öyle doktora gidince sorucaktim dayanamadım bizim kizce uykuyu seviyor enson 1 aylıkken falan 4 saatte bir emzirebilirsin demişti doktorumuz fakat şu an gece uykusu şükür ki uzun sürüyor uyandirmayin acıkınca uyanir dedikleri için de rahatsız etmiyorum gerçekten acıkınca da uyaniyorrr☺️