Tuuggccee ňe demek,rica ederim 🥰 yok direkt gidiliyor,hatta akşam soğuk olunca insanlar üşümesin diye bacede ateş bile yakıyorlar, çok hoşuma gidiyor benim 😆 ben de genelde bebisle yalnız olunca farklı bir etkinlik olsun diye gidiyorum. Şimdi bikac gündür annemler bizde diye gidemedik ama denk geliriz umarım 🥰