Giriş katta oturuyorum kızlar bir tane kedi var öncesinde salam falan verirdim. Neyse bu balkona gelip orda yatmaya başladı ben balkona çıkınca kaçıyordu. Şimdi ben balkona gelince gitmiyor benimle oturuyor. Ne zaman beni görse hemen gelir yemek için sıkıntı bunlarda değil ama beni dışarda görünce yanımda geliyor arabaya binene kadar hatta o da binmek istiyor yada beni takip ediyor markete vs gittiğimde. Artık en kötüsü evime girmeye çalışıyor ben ki kedilerden biraz korkarım açıkçası. Yardım edin fikir verin lütfen