Kızlar oğlum 37 aylık normalde sabahları 9 gibi uyanır kahvaltı meyve oyun vs öğle 3 civarı uykusu gelirse uyur direnmeden 2 saat felan uyur 5.6 civarı uyanır sonra yemek oyun vs gecede 11.12 yi buluyor yatması tabi evde pek yorulmadığından zor oluyor uykuya dalması..bugün dışarda 4 aylık kücük bebegimi aşıya götürdüm felan 3 yas oglum ögle uykusu yapmadı ama akşama kadar da sapıttı esnedi gözünü kaşıdı durdu yürürken dengesi şaştı falan enerjisi bitti yani akşamda 11 de tık dedi uyudu sizce ne yapmalıyım aslında uyumasa daha iyi ama kücük alerjik bebegim var gün icinde cok yoruluyorum hem ikisi hem yemek bulaşık çamaşr en azından 2 saat uyudumu hem dinleniyorum hem işlerimi yapıyorum uyusa bir dert uyumasa bi dert..uyuturkende ayrı kriz yaşıyoruz direniyor felan…sizde durumlar nasıl 3 yas anaları