Birkaç ay sonra 3 olacağız sabah 8 8 buçuk gibi uyanıyor ama öğlen uykusu 2 bazen 3 e kadar uyumuyor sonra uyku bastırınca uyuyor 1 saat uyuyor uyandırıyorum yoksa 2 3 saat uyur öyle olunca aksam bır çay bıle ıcemıyorum şimdi olduğu gıbı 12 de uyudu
4 de uyandı zorla uyandırdım öğle uykusu faydalı ama böylesi de çok zor uykusu gelınce de durmuyor ağlıyor uyku geldi
Çok hareketli de bir çocuk anlatılmaz normalin üzerınde yorgun düşüyorum ev işi yemek vs gün içinde bır kez park derken dertleşmek istiyorum sanırım