Deletedmom772 Omerasaf38 gene kim ne dedi sana?erkendir 5 ay bitsinde donmeye baslar insallah.benimki 2 gundur gunde 1 defa falan donmeye basladi.
Omerasaf38 Deletedmom772 🙈 aynı doğum yaptığım kişi var onunki donuyormusta bende bu sıkıntı mı var diye
Omerasaf38 bbmbbm hayır yan a kadar donmesi tamamen donmesi için erken ama şu an da kendini biraz saga sol a döndürmesi gerekmiyor mu ?
bbmbbm Omerasaf38 benim kızım 3 ay 17 günlük 3 aylıkken kendini sağa sola çevirmeye başladı hatta arada bi çok zorladığı zaman yarım yüzüstü dönüp ağlıyor ama bence normaldir belki 1-2 haftaya kadar sizinki de dönebilir
Deletedmom772 Omerasaf38 kiz benimki daha yenu yapiyo endise etme he$r bebe farkli.bemim arkadasiminda bebeyi yapiyo hatta emekliyo 4 gun kuçuk benim bebeyimden arkadasim bebeyinini övündü yanimda.bende bizde sorunmu var diye dusundum ve boyle post acdim bende normal dediler kizlar.dedikleri gun oģlum yuzuste donmeye basladi
Omerasaf38 bbmbbm insallah yaaa 🙏 İlla benim yardım etmem gerekli mi acaba ellerinden tutup saga sola döndürdüğüm de çok zor da olsa dönüyor ama kendi kendine hiçbiryer yapmıyor siz birsey yapmısmıydınız?
bbmbbm Omerasaf38 yok canım ben bir şey yapmadım kendiliğinden oldu ama zamanı vardır daha merak etme döner sıkma canını sen🙏🏻
nartanemm 3 ay 26 günlüğüz bugün kendi kendine dondu cok sasirdim kendi başına oldu strese soktular bilmem dönüyormuş bizim bebek şu kadarken spor yaptır filan hiçte dedikleri gibi olmadi kendi kendine dondu siz yüz üstü bırakın yavaş yavaş kasları gelişir