Selam güzel anneler, kızım 4 yaşında 20 kasımda boğaz ağrısı ve kusma şikayeti ile acile gittik. Doktor hanım boğazı çok az kızarık dedi ve dolven- calpol verdi. Mide bulantısı içinde metpamid. Ancak kendi doktorunuza sorduğumda metpamid verme çok yan etkisi var dedi ilacı kestik. İyiye gidiyordu boğaz ağrısı geçmişti ancak sadece öksürük krizi vardı birkaç kez balgam kustu. Bugün yine boğaz ağrısı ile uyandık. Tekrar doktora gittik bu sefer augmentin bid ford, coldaway plus ve asist pediatrik verdi. Cold ve asist daha önce kullanmadım ama verdiğim anda sanki öksürüğü dahada arttı. 🥺
1.5 yaşındada oğlum var ona bulaşmasın, kızımda biran önce iyileşsin diye yedim bitirdim kendimi. 🙇🏻♀️