Pişik oldu sudocrem,Bepanthol, mustela, bütün pişik kremlerini kullandım. Doktora götürdüm doktor kaka yaptigi yerde egzama dedi şaşırdım. Orda olduğunu ilk defa duyuyorum. Krem verdi hamazinc, madescol yine geçer gibi oldu yeniledi. Bidaha gittim busefer zalain fucicort hametan karıştır sur dedi geçer gibi oldu yine kötü oldu. Yine bı krem verdi yok geçmiyor. Yani egzama gibi değil. pişik kip kirmizi busefer de o kizarikli kaka yaptığı yer hariç yukarlara testislerinin altına kadar kızarmaya başladı ne yapacağımı şaşırdım sizin kullanıp iyi geldi dediğiniz bı krem varmı travazol sürdüm 3 kez biraz iyi gelir gibi oluyor bı gün sonra yine aynı oluyor. Arko krem falan hep denedim aciyodur yavrum gördükçe mahvoluyorum 12 ay 25 günlük. Kaka yaptıkça daha çok kızarıyor. Buyuzden iyileşiyor. Hergun duş aldırıp muhakkak 5 dk havalandiriyorum.