kızlar bebeğim tam 4 aylık oldu olduğu günden beri 180 cc mama içen bebek 80 zor içiriyorum mememe götürdüğümde yatmak istemediği için ağlamaya başlıyor yatmak istemediği için pozisyonu alır almaz ağlıyor zar zor memeyi tutturuyorum onda da emiyor emiyor sonra kendini çekip etrafa bakıyor anca ayağa kaldırınca susuyor 80 cc yide kucağımda gezdirirken veriyorum red mi yaşıyoruz acaba