Kızım emziği hiçbir zaman çok emen bir bebek olmadı. 1 yaşından sonra da emziğe düşer bu seferde bıraktırması zor olur diye emzik vermemeye başladım ve emzikle vedalaştık. Ama emziği bıraktık bırakalı geceleri çok fazla kalkmaya başladı. Devamlı kalkıyor emziriyorum yatıyorum 10 dk sonra tekrar kalkıyor. Geçenlerde tekrar emzik vermeyi denedim tabi kabul etmedi. Şimdi bu saatten sonrada alıştırmak mantıksız. Şuan beni yalancı emzik gibi kullanıyor. Ne yapmam gerekiyor bi akıl verin lütfen