mom97X Kızlar eşim 6 aydır işsiz, 6 aylık da bir bebeğimiz var. Kira fatura mama bez filan yetişemiyoruz hep borç ettik.. E devletten başvuru yapmayı düşünüyorum ayriyeten var mı başka başvuru yapabileceğim bi yer ?