nazonunannesi Bızlar bu sorun ıcın ne yaptınuz, henı dogum yaptım cocugu bırakıp dr bıle gıdemedım bı krem veya baska bısey onerırmısınız?
segah06 nazonunannesi ay yemin ederim mahvolmuştum. Genel cerrahiye gitmiştim. Anestol krem ve lacofen vermişti. İki güne düzelmiştim
Meltemingo nazonunannesi dogumdan sonra bnada olmustu o kadar lanet biseyki aklima geldikce hala canim aciyo sanki ben ustune bile oturamazdim tuvalete gitmek bana iskence olmustu resmen agliyodum tuvaletim gelmesin istiyodum doktora gitmistim iki tane krem vermisti ve sicak suya oturmami solemisti kremler bende ise yaramadi malesef suya oturunca rahatliyodum …. Baktim kremler gecirmiyor hergun duzenli yurumustum bebegimide alip sonra yediklerime cok dikkat etmistim asla kuru seyler yemedim … pastorize gunluk sut alip probiyotikli mayayla yogurt yaptim ve duzenli tukettim salata tuketttim ve duzenli tuvalete cikmaya baslayinca kabizda olmayinca gecmisti … tavsiyem probiyotikli yogurt yapip yiyin
Sogukbaklava nazonunannesi Eczacı ya söyleyin onlar veriyo en iyisini ver dynce. Procto glyvenol bana iyi gelmisti. Danışıp öyle kullanın
beyazpeynirr nazonunannesi bana en iyi gelen kantaron yağıydı. Pamuğa damlatıp koyunca anında hafifletiyordu.
Lumisare kendi kendine geçti ama hep hoşaf erik vs yedim kabızlık olmasın diye kabızlık tetikliyor çünkü onun dışında bir şey yapmadım
asyacs Ben sıcak su ile geçirdim küvetin varsa küvet yoksa oturabileceğin bir şey ayarla biraz dur o şekilde 1 haftaya geçer inşallah
melmer Meltemingo dışarda memeler varmıydı sizin ne kadar süre katı beslenmediniz sırf sıvımı beslenmek lazım
livosss Madecasol vermişti doktor iyi gelmişti Birde göğüs çatlakları için lansinoh kremin iyi geldiğini duymuştum kullanmıştım varsa deneyin isterseniz, doğal zeytinyağı sürün mutlaka, birde kantoran yağı iyi geliyor
erenlerr Benim tromboze olmuştu artık o derece zorlandım ağlıyordum ağrıdan.Piyasadaki tüm krem ve ilaçları denedim,sıcak sular oturma banyoları işe yaramadı.Geçmeyince uyuşturmadan trombektomi (içindeki pıhtıyı kesi atarak boşaltma) yapıldı.Ertesi gün tekrar etti…Sıcak su torbasını popomun arasına birkaç gün günde 2-3 kez 10ar dakika civarı koyarak geçirdim.Tam hemoroidin olduğu yere temas edip hafif yakacak ama.Bi deneyin herşeyi denemiş biri olarak önerimdir…
duruguzel nazonunannesi ağrı sancı yapmıyorsa bir süre sonra kendiliğinden geçiyor bende de olmuştu. Ama ağrı sancı varsa ilk fırsatta lütfen doktora gitmeye çalışın
Bennureyla nazonunannesi aktardan kayısı alın kaynatın suyunu için beni öyle sökmüştü. Ama krem bilmiyorum