gg3848 daha erken olduğu için olabilir algısı açıldıkça bakıyorlar o aylarda benim kızımda hiç bakmaz bıraktığım gibi ağlamaya başlardı üçüncü aydan sonra en sevdiği şey yüzüstü durmak oldu,o arada hep yüzüstü şekilde kucağıma yatırdım alışması için, birde tummy time yaparken yastık kullanmıyorum bebekler ondan çok hoşlanmıyor bence