Kızlar bebegime sabah uyaninca gece uyurken ve saat 23.00 da mama veriyorum aslinda bu 23.00 daki mamayi kesmiştim 15 gun kadar sonra rahatsizlandi geri başladık ama şimdi yine kesmeyi düşünüyorum yani kesmem lazım dimi gerek varmı 23.00 da vermeye.yardimci olup fikir verirmisnz