Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 15 günlük olduk hem mama hem meme veriyorum her doyduktan sonra da sürekli altına kakasini yapıyor ondan dolayı da pişik yaptı sürekli yapması normal mi bebelac gold kullanıyorum o mu yaramadı acaba kilosu çok iyi değil dediler zaten napacagimi şaştım 😔😔