Bennureyla emziriyorsaniz 1-2 gun fazla yemek vermeyin. Belki biraz sebze corbasi. Bunun disinda her gun 1 cay kasigi hindistancevizi yagi verin (ve bana da dua edin 🤪🤪), yemeklerine muhakkak ilik/kemik suyu ekleyin(eger yapmiyorsaniz tabi), ekmek/beyaz undan uzak durun, diger unlari kullanablrsnz tabiki. Bu ve daha guzel bilgiler icin muhakkak hastalanmayancocuk sayfasini takip edin 👌🏻 rabbim şifa versin bebisinize 💕