Umutveannesi Tubiyl1 5 ve üzeri gebelik sayılıyor evet ama sizinki ya bir iki haftalık kan verdiğiniz gün kana karışmış ya da normal bir değer olabilir. Adetiniz kaç gün geçti veya çok erken mi baktınız
Tubiyl1 Umutveannesi 3 günü gittim rahim duvarımın kalın olduğunu söyledi adet öncesi de olabilir gebelik de olabilir diye test verdirdi. 5 buçuk ay önce doğum yaptım iki aydır flan adet oldum
Tubiyl1 cLearQueen şükür valla 5 aylık bir bebeğim var onu da geçtim hamileliğimi yatarak geçirmek zorunda kaldım hamile olursam bu cocugmdan nasıl ilgileneceğim diye endişe ettim. Halbuki dikkatli biriyizdir de eşimle