Kötü bir tecrübe bizimki 9 aylik otururken gerisine düştü sizinki gibi anında şişlik oluştu 5 dk ağladı sustu zemin fayansti üzerinde kalın halı vardı ama maalesef çatlak oluşmuş içiniz rahat değilse götürün çünkü benim bebegime beş dk sonra sustu götürmeyecekseniz sıkı takip edin