Kızlar 2, yıl daha üstüne okumak istiyorum.cocuk gelişmi mezunuym üstüne 2 yıl daha tamamlarsam ana okulu öğretmeni olacağım inşallah atanirssm da tabiki o sonraki aşama .ama 2 sene girdim sınava olmadı çokta calismamistim açıkçası.suan da bı kızım var 16 aylık .bı dusunuyorum şöyle; sınavı kazanırsam doğudaki puanalr daha düşük oluyor tercih ederim eşimde destekliyor saolsun .ama bı yönden kızıma kim bakacak ben okula giderken onları dusnyorm annemgil batıda şuan bize yakın duruyorlar annem gelemez pek yanma doğuda olursak haliyle uzak olacagiz .kreşe versem 2 yaşında olacak daha sınavı kazandığımda siZce nasıl olur ne yapmalıyım kafam allak bullak .tabi belki kazanamayacagim ama ciddi ciddi hazırlanıyorum bu sene .hazirlanacagimda .kazanırsam nasıl olcak onu dsnyorum .2 yıl daha okumam gerekecek ve uzak uerleri kazanırsam nasıl olacak? Siz olsanız napardinzi lütfen beni motive edin fikir verin💛