nisakusum16 Çok bilindik bı markayı aldım (nexus)ama hıc memnun kalmadım bozuldu smdı başka bı marka arayısındayım uzun yıllar kullanabılryım. Bır yıl olmadı bu çöp oldu
Bayancorek nisakusum16 nesi var garantisi bitmemiştir belki yaparlar diye sordum ben 3 senedir kullanıyorum maşallah taş gibi hala
Elifdemir1907 nisakusum16 genelde nebulizator kullananlar hastane tipi olanları öneriyor onların ömrü uzun oluyor ama tabi sesi fazla çıkıyor diyorlar o an sesli müzik vs dinletebilirseniz belki ekran acmasanizda sesini bastirabilirseniz hastane tipi olanları öneririm
Elifdemir1907 Yanlış bilmiyorsam kompresörlü olanlar ama tabi ben etrafımdan duyduğumu soyluyorum daha önce bebeğim için deneyimleyip kullanmadım dedem ciğerleri daralıyor nefes alamıyor diye kullanıyordu yillarca da kullandı ara ara onunkide kompresörlüydü