Hanımlar çok kötü durumdayım doğumdan sonra makat yırtığı oluştu bende kabız olmuştum sonra yırtık oluştu kan falan geliyor hastaneye gitmedim açıkçası korkumdan ama araştırdım belirtilerini felan ve makat yırtığı olduğunu anladım ele gelen herhangi birşey yok şuan şişlik benzeri bişey yok sadece tuvaletimi yaparken çok yanıyor ve kan geliyor eczaneden krem aldım ben tabi durumu anlatıp onu kullaniyorum ama hala geçmedi tuvaletimi yaparken canım cikicak gibi olduğu için yapmaya korkuyorum ve üç dört günde bir yapmaya başladım oda ishal olursam falan yani şuan da ishal değilim aşırı kabız olduğumu dusunmuyorum ama diski biraz olsun sert olsa bile çok acı veriyor beni en hızlı ne ishal yapar makara sabun sokmak etkili midir yoksa o bölgeyi yakar mı nolur yardım edin ya çok tuvaletim var hem korkuyorum hem yapamıyorum