-efe- Kızlar sezeryan olalı 2 ay olacak hala kanamam geçmedi aşırı halsizim çocuğa gaz olacak diye çoğu şeyi de yiyemiyorum üstüne uykusuzluk ayakta zor duruyorum sizlerde de böyle olup iyi geldi dediğiniz bi yöntem oldu mu dayanamıyorum artık 😞😞