Merhabalar öncelikle oğlumdan bahsetmek istiyorum oğlum 16 aylık 23 günlük oğlum henüz yürümüyor tutunarak gideceği yere yürüyor desteksiz yürümüyor kelimeleride baba anne meme mama dede bu kadar kendi kendine birşeyler söylüyor fakat annaşılmıyor. Arada surada buvvv yapıp dudaklarını titretiyor benim kardeşim yok tek çocuktum ve buda benim ilk çocuğum o yüzden bazı şeyler normal mi değilmi diye kafama takıyorum ismine anında bakar göz teması kurar al ver bunları yapıyor anlıyor kendi kendine oyuncaklarıylada oynuyor sinirlenince bana vuruyor kafa atıyor bazen tüm bunlar normal mi sizin çocuklarınız nasıldı onu ihmal ettiğim ilgilenemediğim zamanlar oldu elbet ama elimden geleni hep yapmaya çalışırım sizden fikir almak istedim