ysmnabd ne alakası var 4 senedir öyle kullanıyorum bir şey olmadı. Ve bizde sürekli kombi açık değildir sıcak sevmiyoruz 3 gün açıksa 1 hafta kapalıdır evimde mutfakta kapı olmadığı için ev yemek yaparken ısınıyor ve kurutma makinesi de kolidordo olduğu için o da sıcaklık sağlıyor. Ben 2.5 dan devam ediyorum siz kendi bildiginiz gibi yapabilirsiniz.