Kizim16 oğlum 1bucuk yaştan sonra geceleri öyleydi.Sabahlıyorduk,hele memlekette hasta olunca felaket bir hal aldı.2 yaşına 2 hafta kala dedim bu iş böyle olmayacak ve 3 gün boyunca ona artık meme emmeyeceğini,süt bittiğini anlattım.İlk gece çok ağladı, köpek gibi pişman oldum ama vazgeçmedim.İkinci gece sakindi, üçüncü gece yine çok ağladı,o ağladığı zamanlar su teklif ettim,bazen içti bazen içmedi.Yine konuşmaya çalıştım ve çok şükür 3 günün sonunda daha istemedi.Göğsümü açınca;anne süt bitti kapat diyordu.
Bence kesin kararlı olmak lazım bu süreçte,onunla bu konuyu konuşmayı da ihmal etmeyin.