Azraada58 tazeannisko bize saglık ocagı yazmıştı doktorumuz direk attırdı temiz degilmiş icerigi onun yerine nurse ve relactaz yazmıştı bunlardan sonra kızım rahatladı
pamukluanne Bize doktor yazmıştı fakat bizim kolik olduğu için hiç işe yaramadı sab simblex almıştık iyi gelmişti
pamukluanne tazeannisko kullandığım süreç uzun süreli değildi fakat kullandığım zaman da kabızlık yaşamadı bebeğim zaten çok etki etmedi bize hemen bıraktık