Kızlar 30 aylık olduk başlayali 4 ay oldu ilk bir ay çok iyiydi sonra gerileme oldu kacirmalar sonra duzeldi sonra tekrar devam etti hava soğuk olduğu için kacirmalari normal karşiliyorum çunku evim soğuk sıkı giydirince kaçırma yaşamiyoruz ama geceleri hala kaldırıyorum kaldirmazsam yapıyor bebeği tuvalte alişan kaçırmayan anneler süreciniz nasıl ilerledi geceyi kaç günde veya kaç ayda ögrendi hastaneyede goturdum normal diyorlar 4 yaşina kadar herhangi bir enfeksiyonda çıkmadı herhangi birşey yaptinizmi gece için hacamati duydum kuyruk sokumundan denemeyi düşünüyorum varmı aranızda yaptıran şundan sonra geçti dediğiniz