syavuz bugün 1 saat geciktirdim yanlışlıkla, 40tan yeni çıktım 40ın sonuna doğru adet oldum doktorum adetin 3. günü başlad dedi başladım bugün ilacı kullanmamın 4. günü 1 saat geciktirmede herhangi bir problem olur mu